lørdag 16. august 2014

En jentete hestekake til min egen storjente

God morgen alle sammen!

Endelig er jeg hjemme fra ferie og har tilgang på Mac'en min igjen ;-) Nå er det en stund siden jeg har blogget sist, så jeg har flere ting jeg har lyst til å vise dere. I går ble min eldste datter Natalia 12 år gammel, og hun ble selvfølgelig feiret med kake.




Natalia er en skikkelig hestejente, så det måtte selvfølgelig være en hest på kaka hennes. Jeg har lenge hatt lyst til å lage en kake med masse blomster, så nå når kaka var til oss selv, benyttet jeg sjansen.




Rundt kanten på kaka har jeg prøvd meg på en ny teknikk- ruffles- som de sier i USA. Det er alltid morsomt å prøve noe nytt og jeg sier meg fornøyd med resultatet :-)




Under dette lille havet av blomster er det et sukkerbrød fylt med masse friske bringebær, bringebærkrem og vaniljekrem- nam.


Jenta mi fikk seg en skikkelig overraskelse da hun fikk se kaka og at jeg hadde satt på et spiselig bilde av henne som galopperer på Kolbin.





Gratulerer med dagen jenta mi <3


Ønsker dere alle en strålende helg!

Marlene

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar