torsdag 25. september 2014

Pent pyntede lys i gave

God kveld!

I dag vil jeg vise dere enda en av mine hjemmelagde gaver, dekorerte lys. Jeg har mange forskjellige bilder og tekster som passer til forskjellige relasjoner og personer ;-) Dette er en gave som passer å gi både alene, som en liten gave med mye omtanke bak, eller i tillegg til noe annet.




Her ser dere lys som er pyntet med juleengler og en koselig tekst om julen.






 Jeg har mange forskjellige lys som passer å gi til venner.










Og noen til kjæresten eller et kjærestepar.






Jeg kommer til å stille ut alle lysene på julemessa på Jessheim 29/11 og 30/11, men det er også mulig å betille direkte fra meg.

Pris: 18 cm lys 60kr
        12 cm lys 40kr

Bestill på:
Facebookgruppa mi Marlenes kaker og design
Mobil/ SMS: 91628891
epost: kakerogdesign@gmail.com

Marlene

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar