torsdag 10. april 2014

Kakegalleri- ideer til hva du kan bestille

God kveld.

Jeg har laget kaker på bestilling i flere år, men dette blir første gang jeg legger ut en del av kakene som en idebank/ eksempler på hva du kan bestille.

Jeg liker en utfordring, så kom gjerne med forslag.
Kakene jeg lager er gjerne personlige og gjenspeiler den kaken er til- hobby, yndlingsartist, favoritt tegneseriefigur, farger og stil.

Ta ta gjerne kontakt hvis du ønsker å bestille kake!

Under viser jeg et utvalg av kaker jeg har laget med trekk av marsipan, marsmallowfondant eller sukkerfondant. Bunn er stort sett sukkerbrød, sjokoladekake eller vaniljekake med mange forskjellige fyll- bare fantasien setter grenser.































Under er et utvalg av kaker med smørkrem på toppen.











Under er et utvalg av andre kaker og bakverk.

Gulrotkake med Philadelphiakrem


Nøttebunn med hvit sjokolademousse, marengspinner og friske bær


Typisk norsk bløtkake med 17- mai tema


 Vaniljekaker med bær, vaniljekrem og gele


 Pascals Fraisier med påsketema


 Suksessterte med påsketema


 Vaniljecupcakes med hvit sjokoladefrosting


 Vaniljecupcake med ostekrem


 Cakepops med halloweentema


 Franske makroner med bringebærsmak og hvit sjokoladefyll

Franske makroner med suksesstertefyll, bringebær og hvit sjokolade

Pavlova med vaniljekrem og frisk frukt og bær

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar