mandag 15. september 2014

Julegaven man kan gi til de fleste

God ettermiddag!

Nå er jeg i gang med å produsere hjemmelagede julegaver. Den jeg skal vise frem til dere i dag er en blanding mellom scrappehobby og strikking- med en dose humor.




Jeg kunne tenkt meg å gi en slik bøtte til mormor som har alt, til et par om har kjøpt sitt første hjem, til unggutten som skal flytte hjemmefra og som venninnegave eller vertinnegave. Det finnes sikkert mange flere for kunne hatt nytte av en slik bøtte ;-)






Klutene er hjemmestrikket i forskjellige farger. De er laget i 100 % bomull og kan vaskes på 60 grader. Mange sier at det er vanskelig å gå tilbake til kjøpte kluter etter å ha prøvd hjemmelagede.




Jeg skal ha med meg bøtter når jeg skal ha stand på julemessa på Jessheim siste helgen i november, men det er mulig å bestille direkte også. Ved forhåndsbestilling er det mulig å få akkurat de fargene og teksten man ønsker ;-)


Jeg har foreløpig disse tekstene:
-Bøtteballetten
-Skvaldrebøtte
-Bøttetknøtt
-ForSINKET
-Sladrebøtte
Det er også mulig å få egen personlig tekst hvis du ønsker det uten ekstra kostnad.

Prisen for en bøtte er 220 kr

Gi meg gjerne tilbakemelding i god tid før jul slik at jeg rekker å bli ferdig!

Marlene



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar