tirsdag 15. april 2014

Scrappefeber- Eksplosjonsbokser og staffelikort


God ettermiddag!

I dag har jeg tenkt å vise deg en del kort jeg har laget. Hvis det er interessant å få oppskriften på hvordan jeg har laget dem, er det bare å si fra i kommentarfeltet.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

EKSPLOSJONSBOKS

Det morsomste kortet å lage syntes jeg for tiden er eksplosjonsboks. Derfor har det blitt en del av dem i det siste.

De første jeg vil vise frem er boksene jeg har laget til jentene mine.





Jentene mine ble kjempefornøyd med disse.


Jeg har laget flere bokser som jeg ikke har gitt bort eller solgt enda:








De siste dagene har jeg laget to eksplosjonsbokser til konfirmasjon på bestilling. Jeg skal også delta i en konkurranse med de boksene, så de kan ikke publisere de enda... men viser de frem når jeg får lov.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

STAFFELIKORT

Etter å ha laget noen, har jeg også fått sansen for staffelikort. En ting som er bra er at kortet kan legges sammen og sendes i posten, men samtidig stå på "utstilling".
Under er noen av de jeg har laget til nå:




Takk for at du så innom.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar