tirsdag 8. april 2014

Smittet av scrappesyken

God kveld!

For to uker siden var jeg med en god venninne på mitt første såkalte "scrappetreff". Selv om jeg har holdt på med maling, tegning og origami før, så var dette mitt første møte med scrapbooking. De siste ukene har jeg laget en god del kort så det andre jeg hadde planlagt å gjøre har kommet litt i bakevja.

Tenkte at jeg skulle vise frem litt av det jeg har holdt på med. Denne gangen blir det bilder av ferdige produkter, men jeg har planer om å lage tutorials /fremgangsmåter med bilder etterhvert. Kommenter gjerne om hva som er mest interessant at jeg begynner med.



Dette er et "telyskort". Inni kortet er det en liten gave i form av 6 telys. Jeg syntes denne er litt søt.





I stort sett alle kort er det en tag eller et felt der man kan skrive en personlig hilsen. Gi med beskjed hvis det kan være interessant å bestille et kort som dette.


I helga prøvde jeg meg på min første serviettholder. I tillegg er det en liten eske i forkant som man kan ha teposer, telys ol i.





I ettermiddag har jeg brukt decophage-teknikk til å pynte lys. Under ser du hvordan resultatet ble.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar