søndag 29. juni 2014

Bokkort - en liten gave i seg selv

God søndag alle sammen.

I dag vil jeg vise dere en ny type kort jeg lager. Bokkortene er litt jobb å lage, men synes selv at de er pene og egner seg til både feminine og maskuline kort.

Det siste bokkortet jeg har laget er til dåpen til mitt stetantebarn som døpes i dag:



Til store anledninger som for eksempel dåp kan det være ekstra hyggelig med bilde av personen som kortet er til. Her har jeg både brukt et søtt bilde av dåpsbarnet og storebror, og i tillegg dieset ut og satt på navnet til dåpsbarnet.








Jeg har også laget bokkort til min onkel som elsker bøker- han kunne ikke fått noe annet enn en bok ;-)










Til slutt vil jeg vise frem en feminin variant. Denne stilen heller jeg ofte mot når jeg lager noe som ikke har en bestemt mottaker, så har en del vintage feminine kort liggene hehe.








Elsker dette sitatet!




Send en mail til kakerogdesign@gmail.com eller kontakt meg på facebook på "Marlenes kaker og design" hvis du ønsker å bestille kort.


Ønsker dere alle sammen en fortsatt strålende dag!

Marlene

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar